LemanSmty Lavinn geçmiş olsun benim kızımda düştü iki hafta önce çok sükür bir sey olmadı ağladı sadece uyutmadım kusma felan da olmadı cok sükür allahım korusun hepimizin yavrularını annemin de dediği gibi onların melakeleri var 😁😇😘😘
Lavinn LemanSmty sizede çok geçmiş olsun 🥰çok değişik bir psikoloji ama hala kendime gelebilmiş değilim sana muhtaç bir can tabiki ne kadar korursan koru illaki olacak böyle şeyler ama çok kötü oluyor insan🤦🏻♀️
Esrayusuf Bizimkide düşmüştü 4 aylıkken ayağımda sallarken yataktan düşmüştü gece 3 hastane gezdik tomografi cekildi bisey çıkmadı şükür ama ortalıgi yikmisti düşünce