Nrkzy oğlum aynıydı, anne baba dede mama derdi başka kelime yoktu.. Telefonla yemek yiyordu. Temmuzda 26 aylık falandı tatile çıktık aile yanına, orda telefonu bıraktık. kalabalıkta bize iyi geldi kelime sayısı günden güne arttı, en azından haftada 1-2 kelime eklendi..
Şimdi 31 aylık her gün bir kelime öğreniyor (çoğu harfleri tam çıkaramıyor ama en azından söylemeye çalışıyor)
Bu arada 1 ay kadar önce bi çocuk doktoruna göründük. Bu konnuşma durumu için bizi gelişim testine ve işitme testine yönlendirdi, gittik.
Gelişim testinden geçti ; gelişiminde bir sıkıntı yok, televizyon ekran vs kapatın bol bol kitap okuyun, iletişim halinde olun dedi. Sade cümleler kurun, kelimeleri vurgulayarak konuşun, dikkati dudaklarınıza çekin dedi. Yapabiliyorsanız oyun grubu öneririm dedi..
İşitme testinden geçemedik yakın zamanda boğaz enfeksiyonu olmuştu ondan dolayı kulakları sıvı dolmuş. Önce onu tedavi edelim sonra işitme testini yapalım dedi doktor..
Bi çocuk doktoruna danışırsanız belki yönlendirir sizi.. Ama en azından tek tük kelimeleri var korkmayın, biraz çabayla konuşması ilerleyecektir..