Kizlar bebeğim 64 günlük ve 1 aylıkken de olmuştu bugünde oldu sağ göğsüm şişti çok feci ağrıyor koltuk altından başlıyor şişeye sıcak su yapıp koydum biraz rahatladı ve sürekli o göğsümü verdim ki boşaltsin diye sorum şu göğüs sişmesi yaşayan anneler sizde de vücut ağrısı oldu mu etlerim kemiklerim felaket ağrıyor diğer sefer de aynısı olmuştu birde çok üşüyorum ateşim 37.7 aslında yok sayılır ama kötüyüm ıhlamur içtim bebeğimde uyumuyor ki yatayım dinlemeyim tekim evde bu durumu yaşayan var mı aranızda tavsiyeleriniz neler