Sema-nehirasel kendini niye böyle üzüyorsun canım? İnsanız sonuçta yorgun olman çok normal. Ne güzel annene bırakabiliyorsun dinlenme şansın oluyor çok şanslısın bu konuda, benim annem uzakta kayınvalidemde kendi alemindd, bende bir destekçimiz olsun isterdim. Sakın kendini böyle düşünerek üzme çocugunla iyi vakit geçirebiliyorsan buna sevin en azından stresini yorgunluğunu çocuguna yansıtmıyorsun ☺