Betul-08 Kızlar kendimi halsiz ve üşüyor hissediyorum içim üşüyor sanırım kansızım devam etsem mi hamilelikte kullandıklarıma
ervakusunannesi Betul-08 demire devam etmeniz gerekiyor zaten 6 ay, benim elimde vitaminler de kalmıştı doktorum bitene kadar devam et sorun olmaz demişti
duuyqquu Betul-08 regenesis max ve ferrum kullanıyordum hamilelikte doğumdan sonra doktorum 2 ay daha kullanmaya devam edeceksin dedi. Değerlerinize baktırıp sonrasında doktorunuza danışarak başlayın mutlaka ♥️
birtatlivera Betul-08 Benim doktorum gebelik dönemi ilaçlarımı, doğum sonrası hangisini kaç aya kadar kullanacağımı reçete etmişti. Ona göre kullanıp, sonlandırdım.
Tbiolt Ayy bende aynı 40 ım yarın çıkıyor doktpr bana elenatol ve kan ilacı vermişti ama kanım çok düşüktü ve ben ikisinide içmedim şindi başlıcam
Senaselma Bende merak ediyorum. Ocean mummy kullanıyordum hamilelikte. Sonrasında da içsem mi acaba diye çok düşünmüştüm bebeğimize faydası olur mu
gllevla Senaselma bebeğim 4,5 aylık oldu hala kullanıyorum. Hatta yanında imom latte ve solgar biotin de kullanıyorum ama saçlarım hala oluk oluk dökülüyor. E vitamini de kullanmak istiyorum ama bebeğe zararı olur mu olmaz mı bilmediğimden kullanamıyorum.
Betul-08 gllevla İmom latte aldım bende bugün emziren anneler için süte etki ediyor mu ve aç mı tok mu kullanılıyor