Tulker_erm_34 ateş kötü bir şey değilki vücudun kendini savunma mekanızması
Çocuğunuz ateşli ve keyfi yerindeyse bunda sorun yok ılık duşla idare edilebilir
Hem calpol içerisinde bulunan paresentamol etken maddesinden dolayı ilerde astım olma riskini arttırıyo
Siz bilirsiniz tabi ama arkadaş tavsiyesi değilde doktor tavsiyesi almak en doğrusu diye düşünüyorum
Bir sağlık çalışanı olarak 39 a kadar bebeğimin genel durumu iyiyse ilaçla müdehale etmiyorum
sağlıklı günler dilerim