Bir kaç gün önce bizimde başımıza geldi. Sudocrem kullandım sizde ise yaramamis ama bizde yaradı birde her alt açmada biraz bekledim ıslak mendil kullanıyorum ben yine kullandım ama kuru pamukla kurularim ıslak kalmaması gerekiyor. Bir de çok şık değiştirdim saat başı altını aldım çok az çiş ya da kakayi bile bırakmadım öyle geçti şuan da mustela sürüyorum
_mommm