Merhaba 3 ay 25 günlük bebeğim var
2.Ay aşısını bazı sebeplerden geç yaptırmak zorunda kaldım.
2 canlı aşı birden yapılamadığı söylenip uzerinden 1 ay geçmeliymiş..
4.Ay aşısı ile birlikte ilk doz rota virus asisini yapalım
2.dozunu da 6.Ay aşısı ile birlikte yapalım denildi.
Internette araştırıyorum neredeyse her okuduğum makalede rota virus asisi yaşamın 15. Haftasına kadar ilk dozun yapılması gerektiği yazıyor.
Ne yapmam gerekir bilgisi olanlardan yardım bekliyorum 🤔#