Bebeğim 3 buçuk aylik oldu, bugüne kadar hep mama artı anne sütü şeklinde gidiyoruz, memeyi silikon uçla emiyor ya da ağırlıklı olarak sağım yaparak veriyorum, emzirme danışmanından 1 aydır hizmet alıyorum, iki saatte 20 ml çıkan süt su bir ayda 30 ya da 40 oldu, artış oldu mu evet oldu ama bebeğim iki saatte bi 120 ml ile doyan bi bebek, benim memeden iki saatte bi 120 yi bırak 50 bile çıkmıyor, emzirme danışmanı her iki üç saatte bi sağım yap dedi, bir aydır sağım makinasıyla yatıp kalmıyorum, çok yıprandım, uyku olayı sağım nedeniyle çok az, ne zaman artacak bu sütler, çok yoruldum,