YigtnAnnesi Üç yaşına iki ay kaldi ve ben bu sendromda daha kötü şeyler yaşıyorum herşeye agliyor.herşeye bide balik burcu tamamen ağlak oldu ne yapacam sizde de öyle mi hiç memnun olmuyor birseyden 7.24 saat istedigi olmayinca kıyameti kopamiyoo…
Poyrazinannesi33 YigtnAnnesi bizde aynıyız sürekli memnuniyetsizlik sürekli jendi istediğini yaptırmak cabasi hep benim dedigim olacak çabası sürekli bağırmalar sürekli bana karşı çıkma.bende düşünüyorum acaba biz de mi sorun
Lunaluu YigtnAnnesi allah sabır versin oğlumda çok zor atlattı. Çok fazla inatlaşmayın suyuna gitmeye çalışın. Bizde çok uzun sürmemişti umarım sizde yakında atlatırsınız.
YigtnAnnesi Poyrazinannesi33 Gercekten bizde düşünür olduk bir kanepeye gecip hayatta oturmaz sürekli aktif herseyden memnun degil herseye agllama ağlama aglama
Aymirmom Bizdede durum aynı ama her istediğini yapmayın bırakın ağlasın 3 yaşına bir ay kaldı her ağladığında duymamazlıktan geliyorum 5 dk sonra kendi geliyor ve sarılıyor,biraz sabredin kızlar inşallah bu günlerde geçecek
Deletedmom_75 YigtnAnnesi 2 den cikamadim daha 3 yaşı burda okudukça korkuyorum. Kızımda cok aksi cumartesi günü pazara çıktım ve hic bir şey almadan geri döndük.
Aysubtin01 YigtnAnnesi ben care bulamadım yani agladigi şeyleri söylesem gulersiniz nefes alma bana bakma niye orda oturuyon istediği şeyleri yapmadığımiz zamanları söylemiyorum bile bizimde 3 yasa 3 ay var ama artık ninni gibi geliyor ya alıştım diyebilirim bazen bende ağlıyorm onunla çünkü kafam kaldırmıyor bazen sesini alışmaya çalışıyorum diyebilirim
Ztoros YigtnAnnesi ya bugun ben arabadan inmicem siz gidin dedi şok olduk. Uzaktan izledik ciddi ciddi 10dk oturdu resmen parmağında oynatiyor artik😢