Aslında verilmemesi lazım ama ben 37 yi geçince veriyorum zaten artacağı için. Bizde ateş çıkınca nasıl beynimizin içi zonkluyosa bebeklerde de öyledir diye düşündüğümden acı çekmesin diye veriyorum, sonuçta çıkınca yine verilecek. Islak bezle uygulama yapın bir de, bir de üşür diye düşünmeyin biraz soyun bebeği. Çok geçmiş olsun 🙏🏼