Deletedmom_58 Havvabukre heves etmiş ve sormak istemiş size saçma gelse dahi,heves kırıcı yorum yapmasanız en azından sessiz kalsanız nasıl olurdu?
Havvabukre Deletedmom_58 yani aslına bakılırsa kırılsın diye yapmadım benim fıtratıma çok ters yada uygun bir şey olmadığı için direk yorum yaptım.
agacsizkoala GSevilay65 bence gayet sevimli olmuş, bunu yapmak yada yapmamak kişiden kişiye göre değişir ama annesi heveslenmiş yapmışsa da saçma yazmak çok daha saçma bence. Mutlu yılları olsun şimdiden inşallah 🥰
GSevilay65 Bende ilk defa yapiorum öyle doğum günü var gelin bekliyoruz die söylemek yerine böyle bir şey yapim dedim yine de teşekkürler