Tazesine- Kızlar ben çok beyaz tenliyim ve özel bölgelerim de kararmalar var 🙄ürün kullanıp memnun kalan öneride bulanacak olan var mı 🤷🏻♀️
Elifinci17 Tazesine- Luis Bien cilt beyazlatıcı krem varmış onu çok övüyorlar. Fiyatı da uygun yani suan baktım trendyoldan 80 tl. Yorumlar çok iyi bilemiyorum ama. Benimde karardı doğumdan sonra. Birde ben jiletle alıyorum özel bölgemi sanırım o da yapıyor 🥲
AgentMom Tazesine- https://ty.gl/4dzfdr6wof bunu aldım düzenli kullanmadığım halde beyazlama oldu. Yorumlara da bakın isterseniz
Tazesine- AgentMom fiyatı da yorumları da güzel deneyeceğim bakalım bunu ya doğum sonrası 2 katı arttı resmen