Qduha Sezeryan doğum yapalı 52 gün oldu hala kanamam devam ediyor bitmedi ama yoğun değil leke bazende hafif kanama şeklinde bu şekilde uzun süren var mı benm gibi 50 günü geçen
Senemiaa benim de 50 gün sürmüştü doktor regl olabilir değilse de normal olabilir demişti çünkü 40 günlükken bir ara gelmedi sonra tekrar başlamıştı . ama bence regl de değildi. çünkü doğumdan sonra 13. ayda başladı tekrar . şimdi düzenli
Kestanesekeri Qduha normalmiş İlk ay düzensiz oldu 3 aydır düzenli.ona bağlı mı bilmem ama yakın zamanda tiroidlerim çalışmıyor denildi