Misssitare
25 mayıs doğum yaptım sezeryan ile
Lohusalığımın 35.gününde falan kanamam oldu 40 olduğumuzda devam ediyordu kanamam, hazirana tekabül ediyor
27 temmuz tekrar kanamam oldu ve anladım ki şu kırk başı denen şeyden olmuş ve hemen adet görmeye başlamışım.. o zamandan beride düzenli oluyorum