Damla0666 Bayanlar aşının yan etkisi olarak kusma oluyo mu kızım cok kötü kusuyo bişey yese anında cıkarıyo fazlasıyla şaştım kaldım evde 3 günlük bebegim var eşim smdi acile götürdü 11 aylık aşısını vurdurmuştuk 😔😔