Obiranne_ evet benimkide yapıyordu korkup hastaneye gittim ama bi problem olmadı .
sizin yediklerinizden olabilir emziriyorsanız .
doktor prebiyotik verdi onu kullandım geçti çok şükür
Sizde doktorunuza prebiyotik yazdırabilirsiniz birde süt ürünlerini bu ara fazla tüketmeyin oda yapabiliyormuş