Roslin Kızlar iyi akşamlar, Bebeğim iki aylık ve normal bir bebeğe göre bence çok fazla salya akıtıyor yani böyle Çeşme açarmış gibi sürekli salya akıtıyor normal mi sizde de bu oldu mu
mavigiller Roslin dış öncesi salyalanmalar olabilir çıkarmaz ama salyalanir demisti bize Dr bizdede var onluk takıyorum
asiltonunmommysi Roslin 2 aylık başladı bizimki de 4.5 aylıkken diş çıkarmıştı. Erken salyalanıyor diş etleri vs hazırlanıyor. Kimisi salya ile çıkarıyor kimisi ateş yapar kimi huysuz olur ağlar kaşınır kimi kusar. 🙂 Bizimkinde çok şükür hiç ateşi olmadı ama aşırı huysuzluk gece uyanma ağlama ve salya ile çıkarıyo
Roslin Feyzus Yaa ben de bundan şüphelendim.. doktora söyledim notmal falan dedi özele gittim bide. Doktor değişeceğim. Çok teşekkürler