Mirayhazal bebek sarılık olduysa mutlaka sürekli emzirmelisiniz ki sarılıgı geçsin. inan hepimiz bu zorlu süreci yasadık. geçecek. benim de doguma bi gün kala kan gelmişti süt kanallarımdan sonra o göğsüm mastit oldu. Yaralarını karbonatlı gazlı bez ile sildikten sonra bebeği emzir ve sonra tekrar yarayı temizleyip lansinoh madecassol krem sür, göğüs kalkanı hava delikli olanını kullan eger varsa, yoksa açık bırak göğüslerini. bebek emdikten sonra mutlaka elinle ya da pompayla sağım yapıp gelen sütü de bebege senin memendeyken vermeye calısın ki sarılık pik yapmadan atlatsın yavrucak. emzirme öncesi ilaç kremleri temizlemeyi unutma. yorucu gibi dursa da alışıyorsun, hayırlı olsun..