bsrncndn 2 hafta önce sezaryen doğum yaptım kesi yerim ödem topladı ve geçmiyor böyle bir durum başına gelen anneler varsa ödem atmak için neler yapmak gerekir deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Dalpa bsrncndn benim kıl kökü orda kalmış batık yapıp iltihap olmuştu sonra onu kendim çıkardım düzeldi ama anlamamıştım aynı olay teyzemede olmuş sizde bakın yakından