Oğlum 1 yaşına girdikten sonra devamlı benim ve babasının kucağında asla inmek istemiyor kucaktaykende mutlu değil devamlı bönkürüyo hööö hööö diye yalandan ağlıyo hiç bişey yaptırmıyor gündüz uyumuyo gecede alerji damla var uyku yapıyo sadece onun sayesinde uyuyo yoksa 15 dkda bir ağlayarak uyanıyo. atak döneminin bitmesine 1 gün kaldı görünüyor ama biz daha kötüye gidiyoruz. Bu sorunu yaşayan var mı acaba geçici bir dönem mi?