Kızlar selam, 3 ay önce spinal sezaryen olmuştum. Doktorum 40tan sonra kontrole gelirsin demişti. Korkumdan gidemedim. Bugün bi cesaretle gittim. Vajinamdan kamera ile kontrol etti. İç dikişler iltihap olmuş dedi ilaç verdi. Başına gelen var mı acaba