Kizlr 3 aylık kazim mamayla besleniyor süt aerjis 1 haftadır çok az yiyor birde çiş sayısı çok az bagz ağrısı öksürüğü var ama neden tıs yapmiyoki antibiyotik kulaniyoruz ama daha iyileşmesi doktor beslenmesi tıs sayısı artmadiysa yatiralım dedi ne sizde de böyle oldumi boğaz agrisi öksürük iştahsızlık yaparmi