Kızlar dolapdan ürün koyduğumda en büyük paket işaretlemistim o zaman maxi pket diye bişey yoktu bildirimler gelmiş ama görmedim sipariş olusmadan bir gün önce gelmis bir gün sonra ben siparişi olusturan kişinin kargosunu verdim ama oaket yüksek olduğu için maxi paket olması gerekiyor diye orda öğrendim hemen dolap desteğe yazdım dediler ki sizin ürünü koyma tarihiniz önce olduğu için fark yansımaz yansır ise tekrar yazın yardımcı oluruz dediler neyse bugün baktım fark yansımış 70 tl tekrar yazdım bugunde ücret iadesi yapılamayacağını söylüyorlar ama Allahtan ss almıstım onu attım hala geri ödeme olmayacağını yazıyorlar sinir oldum ben mi haksızım dolap mı ? Ne yapmam gerekiyor madem yansıyacaktı baştan söyleseler kargodan geri alırdım hemen çıkmıyo kargolar