Bebik_12 Merhaba kızlar bir aylık bir bebeğim var anne sütü artı mama ile besleniyor. Mama için hangi suyu kaynatıyorsunuz arıtma suyu mu Çeşme suyu mu yoksa hazır suyu mu ? Cevap verirseniz sevirim.
Seymanur9 Bebik_12 hazır suyu kaynatıyordum cam şişesine koyuyordum gerektiği zaman mama yapacağım kadar miktarı ısıtıp kullanıyordum genelde iki gün gidiyordu şişedeki su
kayraninannesiiii Merhabalar biz hazır su alıyoruz kaynatıp termosa koyuyorum daha sonra ılık bir şekilde veriyorum. ☺️🌸kimisi hazır suyu kaynatmaya gerek yok diyor ama tercih meselesi sanırım. Benim içim rahat etmiyor
dnzderin Bebik_12 bu konuda aşırı şansızım desem. Kaç termos çöp oldu son bi tane aldım şuan iyi gibi ama bilemiyorum bikaç gün kullanayım yazacağım 😀
gamzebozkurt01 Bebik_12 ebebek den al canım sitesinden ben mor renk olani aldım büyük rahatlik suyu 8 -9 saat sıcak tutuyor öneririm memnunun