kayraninannesiiii Doga_sever aynı dediğiniz şekilde yıkıyorduk birisi kopuklerden diğer kişi başka yerine su dokuyordu üşümesin diye.. ben de çok kararsızım bu yüzden 🤷🏻♀️
kayraninannesiiii Aysegul93 demekki siz baya cesaretliymissiniz bazı anneler bu kadar rahat olamıyor malesef
kayraninannesiiii Ballilokumannesi teşekkür ederim 🙏🏻 bundan sonra ben de tek yıkamayı düşünüyorum ☺️
kayraninannesiiii Mrysmg okuduğum yorumlardan cesaret alıp ben de kendim yıkamaya karar verdim 😊 teşekkür ederim 🙏🏻
Mrysmg kayraninannesiiii hic korkacak birsey yok onlem aldiktan sonra. Bebekler icin en güzelini kendi anneleri yapar her zaman sizde yapabilirsiniz 🌹
Doga_sever kayraninannesiiii fileyi gebelik kursundaki hocamiz onermemisti. Bende almistim ama hic kullanmadim. Bebek suyun icinde olmaliymsi usumemesi icin
BalkizimBaloglum2 Doga_sever iki çocuğumuda hep bu şekilde yikadim hic usutmedim cok şükür bi yandan su dokuceksin usumemesi icin evin sıcaklığıda yuksek olursa hic üşümez
kayraninannesiiii Doga_sever teşekkür ederim bilginiz için 🌸 hep file de yıkadım bu zamana kadar çok şükür hiç usutmedim 🙏🏻 çok sık su döküyorum çünkü bir yandan da karşısında ısıtıcı açık oluyor ☺️
kayraninannesiiii BalkizimBaloglum2 ben de aynen öyle yapıyorum karşısında elektrikli ısıtıcı açık oluyor hatta oda hamam gibi oluyor ☺️☺️