Kızlar merhaba. Son 3 aydır göz altlarima aşırı derecede taktım kafayı. Mor durması mesele değil kapatıcıyla halloluyor da cukurlasmasina sinir oluyorum. Araştırdım biraz tek çözümü göz altı ışık dolgusuymus o da 1 sene suruyor kalıcılığı. Başka ne yapabilirim bilgisi olan var mı?