Nisaeyluls Arkadaslar merhabaa Bebeğinizin ilk sac kesimini ne kadarlıkken yaptınız? Ve hiç saçını kestirmeyen oldumu?
Mrysmg Bebeym_0666 ev sicaksa sorun olmaz duştan sonra ve disarida sapka taksaniz yeterli . Pelus sapkalar cok terletiyor terledigi icinde usutebilir diye düşünerek penye kumaş şapka kullanıyorum
GSevilay65 Bende sadece model verdirim cnku ara ara uzun ara ara kısa o da yaza anca 1.5 yaşında olunca
BARTUMOM Nisaeyluls 22 aylıkken kestirdim oğlumun saçını omuzlarına kadardı ama çok biçimsiz olmaya başlamıştı artık