41 günlük bebegim var bir hafta önce hastanede yattik kızım usutmustu iki gunun sonunda çıktık 4 gündür evdeyiz cok şükür durumuda iyi ve iki gündür göğsüm cok yumsakti bugün de bir sagim bakim dedim normalde cam şişeyi dolduryorduk simdi biberonun sadece alt tabanini kapatti 30 cc bile çıkmadı ve bebegim surekli emmek istiyor cok kısa uyuyor kızlar neden sutum birden azaldi normalde cok tazikliydi sagiyordum hatta iki gündür sütume birsey oldu ha daha uzun emiyor buyudu artık ondan yumsaktir diyordim ama sagdigimda sutumde az gelince canim sıkıldı sebebi nedir ne yapabilirim artmasi için