SeymAsaff çok gazlı değildi canım arada gazı oluyordu ama kolik şekilde değil çıkıyordu destekle . 1 aydır dikkat etmiyorum o kadar gazı olunca cıkaıryor kendi alttan veya üstten . Zaten alttan bi cıkarıyor bazen eşim bana ben eşime bakıyorum sen mi yaptın diye öyle patır patır 😀😀 gaz damlası kullanıyor musunuz bi deneyin isterseniz birde yediklerini gözden geçirin önden haslayarak tüketin faydası olur ben öyle yapıyordum 😊