Deletedmom_123 Kızlar bu tarhanayı ne zaman versem bebeğim kusuyor bu 4. Oldu artık vermeyeceğim neden olur acaba
thebeautyqueen Deletedmom_123 Ben de küçükken ne zaman versem kızarırdı vücudu. Diğer ürünlerinden çok memnunum ama tarhanayı vermeyi kesmiştim. İçerisinde ısırgan otu var. Ondan kaynaklanabilir diye düşünmüştüm.
Denizanasi92 Deletedmom_123 benim bebeğim de sevmedi tadını ben içtim bi kere çok ağır tuzlu gibi bi garip. Vermiyorum ya bizim evde yaptığımız tarhanadan verdim sonra