Deryaeylul Kizlar kizimi uyutuyorum 5 dakika sonra sicrayarak uyaniyor ama surekli bugün o yuzden hic duzgun uyuyamadi sebebi ne olabilir
Merhaba05 Deryaeylul moro refleksi deniliyo normal olduğu söyleniyo ama 3-4 ayda biter deniliyo benimkide yapıyo bazen. Yarım kundak yapıp yatırıyorum en azından elleriyle kendini uyandırmıyo
Deryaeylul Merhaba05 canim o dönemi gectik dediginiz gibi 3 aylikken bitmisti bu bugun basladi anlamadım uyuyamiyor da bu yüzden