Esmalina34 2 ay 2 günlük bugün yaptırdım fakat sadece veremi istedim 3 aşı birden yapılmasını istemedim hemşirem öyle sordu perşembe günü karma ve zatüreyi olacağız bıgün hızırsuzluğumuz ve ağlamamız var ateş olmadı vücudu biraz savaşsın bağışıklık kazansın diye calpol vermedim