İnstagramda bir doktor takip ediyorum. Çift bez takmanın hiçbir faydası yok diyor. Kalkça çıkıklığı kendi kendine düzelir, zaten düzelmezse ortopediye gitmek gerekir diyor.
Bir de birinci ayda giden kim varsa böyle çıkıyor zaten. Bana doktor iki aydan önce gitme demişti. Tam iki aylıkken gittim, sorun çıkmadı. Bir aylıkken gitsem belki benimkinde de gerilik çıkacaktı.
Bu arada bir aylık bebeği her durumda sırt üstü yatırın zaten, yan yatırmayın.