5 ay 2 günlük düzeltilmiş 3.5 aylık doktor Bugün kalbinde küçük delik olduğunu normal olduğunu 1. Yaşında kontrole gelmesini söyledi. Aynı durumu yaşayanlar sizde mi 1. Yaşa kadar beklediniz.
Aynı zamanda şuan bronşit başlangıcı geçiriyor ilaç kullandık 3 gün antibiyotik şuan calpol devam ediyoruz onun dışında bir şey yok hapşırma öksürük hırıltı var burunda ve ciğerlerde. Ciğerlerde az varmış. İlaç dışında yapabileceğim herhangi bir şey var mı daha çabuk atlatabilmesi için. Çok canım sıkılıyor o öksürdükçe.