Merhaba bebeğim 1 aylık. Kalça çıkıklığı ultrasonunda sol kalçasında gelişim geriliği olduğu söylendi. Çift bez kullanmam gerektiği bebeği sağına ya da sırt üstü yatırmam gerektiği, sola yatmaması gerektiği söylendi. 1 ay sonra tekrar ultrason çekilecekmiş. Bu durumu yaşayanlar var mı düzeliyor mu bu şekilde?