Sfkakcy Allah için bana yardım edin. Sütüm çok tazyikli gelmeye başladı. Bebeğim emerken ağlıyor suratı her yeri süt. Basit karbonhidrat tüketmiyorum. Ama sütüm neden böyle. 3 buçuk aydır böyle bir sıkıntımız yoktu. Ne yapmalıyım. Çünkü bebeğim emerken ağlamaya sinirlenmeye başladı. Sağmakta çözüm değil o sütümü arttırıyor. Atıyorum ön sütü sağdım. Emerken birden salgılanıp birden yine tazyikli oluyor. Bu arada zaten ön sütüm birikmiyor çünkü göğüslerime bir şey takmıyorum evde. Göğüs pedi vs.
Rumeysaden Sfkakcy canım benimde öyle sol göğüsüm aynısını yaşıyorum sağmak yazık yapıyormuş sanırım ama ben ilk başlarda çoka sagdim neden oluyor anlamadim
Lina11 Sfkakcy yani emzirirken göğsü makas şeklinde sıkmak ve geriye doğru yaslanarak emzirmek dışında çokta yapılacak birşey yok aslında
kutlaym Sfkakcy merhaba benimde öyledi tek göğüsüm özellikle, sonra Instagram da annesütü doktoru var yasemen hoca, onu takip etmiştim, soğuk suyla taziği azaltmanız gerekiyor, ve emzirme şekli, emzirme öncesi ve sonrası sütlerinizi sağıp saklayabilirsiniz.
Zumra_Fatma Lykiavvv fiskiriyor bebegin suratina bu sefer sinirleniyor bebekler bide tazyikli süt gaz da yapiyor
Lina11 Zumra_Fatma benimki de tanzikli. Makas şeklinde sıkmaktan başka elimden birşey gelmiyor. Bir de göğüslerim çok şişmişse önden sağım yapıyorum
beyzakaya7949 Benim sütüm de bu şekilde emzirirken sizi giriyor göğsüme o zmn tazyikli olduğunu anlayıp çıkarıyorum ağzından akitiyorum sutu geçince tekrar veriyorum boğazında kalmasın diye ne kadar doğru yapıyorum bende bilmiyorum🤷♀️
ervakusunannesi Sfkakcy blok emzirme deneyin benim bu şekilde düzeldi yavaş yavaş. Saat 12-15 arası tek göğsü emziriyorsunuz mesela o saatler arasında atıyorum 3 kere mi emdi üçünde de aynı göğsü veriyorsunuz sonra ki saat diliminde diğer göğsü şeklinde. İnternetten daha detaylı araştırın Bi kaç gün deneyin, inşallah işe yarar
Snmazra Benimde sağ gögüsüm öyle tek bende sanıyordum ya meğersem yalnız değilmişim :( bunun cöZümü nedir bilmiyorum ne zaman sağdan emse bogazına kacıyor, gazlı iken ztn sinirli sinirli emiyor bide üstüne cok gelince zor oluyor
benanneoldumm Sfkakcy pes etme ben bir aRa ayakta zıplayarak emzirirdim sonra sakinleşince uzanırdım atak dönemi idi geldi geçti🥺