Anne sütü + mama şeklinde ilerliyoruz biz ilk bebelac verdi doktorumuz sevmedi kustu sonra hipp verdi keçi sütlü 1 defa onu da kustu eczacımızın önerisiyle sma optipro kullanıyoruz çok memnunum ben biraz da bebeğin sevmesine bağlı bi durum kimi kusuyor kimi kabız oluyor kimi de tadını sevmediği için yeteri kadar içmiyor deneme yanılma tamamen eczacımız böyle söylemişti