kbrsuzen24 canım benim bebeğimde öyle başladı balgamlı öksürükle 28 günlükken sonra balgamı atamadı ateşi senyok diye doktormuayene yapmadı. Fışkırarak kusma başlayınca hemen acile götürdüm tabi meme tutmuyordu yoruluyordu. Sagip biberonda veriyordum zar zor içiyordu. Yatış verildi ciğerlerine ilerlemiş oksijensiz kalmış.sen de bir doktora götür istersen bende serum denedim burnuna 2 gün boyunca ama açılmadı ilerlemesini bekleme inşallah ilerlemesin zaten Allah korusun ama bir doktor görsün