Kizlar bebeğim asslaaa kaşıkla bu birşey yemiyo kendi eline verdiğimde herşeyi yer ama bu şekilde doymuyor kaşığı daha karşıdan görünce ağlamaya başlıyor, biberona çok düşkün hemen onunla doymak istiyor biberonu biraktirip normal beslenmesini sağlamak istiyorum bu durumu yaşayan varmi