001 Kızlar bebeğim prematüre doğduğu için mamayla besleniyor doğum yaptığımda çok az sütüm geliyordu ama bebeğim emmediği için sütüm kesildi gelmiyor dün bebeğime memeyi Verdim emmeye başladı sütümü geri getirtebilir miyim
Minikosannesi 001 bnde aynı durumdaym Günün de dogurdugum halde sütüm gelmiyor az geliyor o yüzden bebegimde mama alınca bu kez memeyi almıyor pompayla sagiyorum silikon uc aldım onu kullanıyorum ama Bi işe yaramıyor
tazeanneeee55 001 beslak damla al suya onbeş damla ile günde 4 kez iç. Sütü artırıyor belki yardımı olur