alisinannesi63 Emziriyorum oğlum 3 aylık. Boğazım fena tahriş olmuş yutkunamıyorum ve sanırım hasta olucam. Boğaz pastili var evde strepsils markalı. Kullanabilir miyim bi sorum olur mu..? Bitkisel doğal öneri verebilir misiniz.? Ihlamura limon sıkıp içiyorum zeytin yağıda hafif ılıtıp içtim varmı başka biidiğiniz yöntemn?
Defnemmm1 alisinannesi63 pastil önermiyorlar emzirirken bala zencefil katıp yemesi de biraz hafifletiyor ağrıyı deneyin belki faydalı olur
thebeautyqueen alisinannesi63 Hastalanmayan çocuk instagram sayfasında sarımsak kürü var. O kürü yapıp bol bol emzirin. Çok geçmiş olsun. 🙏🏻
Mervealtinozd Elma sirkesi, tuz ve suyu karıştırıp gargara yaptım ben, çok faydasını gördüm tavsiye ederim Geçmiş olsun