
Kızlar dilimin en arkasından en önüne kadar 2 günde damarımsı şeyler oluşmaya başladı yara tarzı ama oyuk yara değil tıpkı damar gibi,bugün kulağıma boğazıma ağrı yapmaya başladı peltek konuşuyprum ağzımı açamaz oldum,google amca bunlara kanser belirtisi diyor,çok endişelendim kbbye gitsemmi😣😣