Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim var ilk defa 9 ekimde adet oldum sonra olmadım evde test yaptım negatif çıktı bugün hastaneye gidip kan verdim <5 çıktı doktora da göstermedim ilk defa bu kadar gecikti gebelik var mı yok mu bilemedim benim gibi başına gelen oldu mu bugün adetimin 43.günü düzensizlik hiç olmazdı doktora mı gitmem gerekiyor yoksa süt mü koruyor ama adette oldum anlamadım