seboss35 2.5 aylık oğlum hala silikon göğüs ucu ile emiyor , sizler ne kadar süre kullandınız, ne zaman, nasıl bıraktırdınız ??
-erCansu- seboss35 1 ay kullandım sonra direk attım koltuk altı pozısyonunda ugrastım öyle tutabildi :)
Nereleregidem seboss35 6 ay olacak. Arada yanlışlıkla kendi mememi alıyor iki fırt çekip dünyanın en kötü şeyini yemiş gibi davranıyor. Aynısını ek gıda yaşarken de yapıyor. Yiyor ama surat ifadesi çirkin bir şey vermişim gibi 😐
seboss35 @Papatya39 silikonsuz emzirmeye çalışınca tutamıyor ve sinirleniyor benda dayanamayıp silikonu takıyorum tekrar , herhangi bi damak bozukluğu vs olmasından korkuyorum uzun süreli kullanımda
Papatya39 seboss35 benim kızımda canı isterse silikonsuz alıyor uyku sersemiyken genelde 😅 farkettiği an bırakıyor çok sinirleniyor. Ne yapalım yeter ki emsin diye üzerine gitmiyorum