Nalzlmom Herkese merhaba 7 aylık kızım var çoğu kişi biz bu ayda ne yediysek veriyorduk az tuz olmak şartıyla diyor. Yoksa ileride yemek seçer veya katı gidada zorlanir diyo. Deneyimli anneler sizcene yapmalıyım bu konuda kafam çok karışık
mizmizpera Deneyimim yok ama 7 aylık benimde bebeğim bende az az ne yersek tadına baktırıyorum. Bulamaç yapmıyorum hepsinin ayrı ayrı tadını alsın diye. Tadımlık yani baharatsız ve az tuzlu şeker zaten vermiyorum.
LadyNiss @Nalzlmom evet sofrada biz ne yiyorsak o da onu yiyor diyenler var benimde kafam karışık kahvaltı, çorba ve meyve pureleri şeklinde ilerliyoruz biz