Ygzbrr hiç bir yan etkisi olmadı benim doktorum bebeğinin karnını çok doyurma ki kusmasın demişti bende aşıdan 15 dk önce emzirdim tam doymayacak sekilde aşı oldu ağızdan iciriliyor zaten hemen arkasından uyuttum böylece kusmadi kustugunda aşı etkisini kaybediyormus o yüzden kusmamasi çok önemli