mihrakuzusu-34 Kızlar ilk adım ayakkabısı denilince akla Vicco geliyor biliyorum fakat beğendiğim modellerde numara kalmamış. Önerebileceğiniz başka bir marka var mı, yürürken rahat olmasını istiyorum 🥰
Nurgr mihrakuzusu-34 canım geçenlerde civile gittim oradaki ayakkabı viccoyla aynı gibi geldi vicco da 250tl civile 150 tlydi