Merhabalar. Kızım kreşe gittiğinden sürekli hasta oluyoruz 4 aylık oğlum var öksürüyor geceleri özellikle daha fazla bugğn doktora götürdün soluk yolu iltihabı dedi 1çay kaşığı sekrol yazdı 3 gün kullanın öksürüğü şiddetlenirse antibiyotik yazıyorum onu verin dedi. Şimdi biz daha 2 ay önce bir antibiyotik kullandık zaten. Sürekli antibiyotik yazıyor doktorlar özelde buranın en iyi doktorlarına gidiyoruz
Sizler hastalıgı nasıl atlatıyorsunuz. Sarımsak bal kürünü denedim onun pek faydasını göremedim. Nebül almamı önerir misiniz. Kullanan anneler bi yardım lütfen. Perişan olduk hastalıktan kafamızı kaldıramıyoruz