Edagg Kızlar merhaba 37. Hafta atağindayız en uzun atak bebeğimin uyku düzeni darma duman oldu resmen huysuzluklar ağlamalar saymıyorum bile bu süreç nasıl geçicek lütfen yardım 🙏🏻
Barlas_mom Edagg Bizde de öyle şuan üzerine grip oldu 3 diş aynı anda çıkıyor 2 diş 7.ayında çıkmıştı. Halimi düşünebiliyor musun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️☹️
Gulcincin Edagg öyle kötü bir dönem ki hemen gecip gitsin istiyorum 😥 normalde gece 3-4 defa kalkardi simdi 8-10 defa kalkiyor her saat basi ve ciglik cigliga aglayarak 🥺 Normal de uyanir yatakta beklerdi onu almami sakince ama simdi aman Allahim 😳😳
larapinar Edagg 9 aylık oldu hala aynı devam ediyo gece yarım saatte bir ağlıyo 8.aydan beri yüzüm gülmedi🤣
Barlas_mom Edagg gece saat başı katıla katıla ağlayıp uyanıyor önceden sadece 2 kere mama için uyanırdı içip geri uyurdu 🤦🏻♀️ Şimdi kucağımda saat başı pış pış pış sürekli ve huysuz herşeye ağlıyor hep yanında durayım istiyor
Gulcincin Ozgemre suan nasil her sey yolunda mi peki uygulamaya gore 3 gun kalmis bitmesine bu atağın ama cok uzun surdu 20 gundur boyleyiz. Yıkılmadım ama ayakta da degilim 😂😂
Alpylmz Edagg benim oglumda 8 buçuk aylık gece oda aglardı uyuyamazdı uykusu olduğu halde dr gittik kulak iltihabı çıktı biz hep diş diyoruz oysa ama bazen diş olmayabiliyo
Eymeninannesiiiiiiiiii 7.5 aylikken basladi gece yarim saatte bir uyanmalarimiz uykuya dondurmesi o kadar uzun suruyordu ki gece 4 te uyanip öğlen 1 de uykuya gectigi bile oldu berbat bir atak suan 8 ay 1 haftalik geçiyor gibi insallah dişler ayri zorluyor zaten